Чинники, які ускладнюють експлуатацію авто:
У міських умовах до них можна додати пересування у режимі пробок. У цих випадках заміна олії та фільтрів проводиться через кожні 10–12 тис. км, якщо йдеться про синтетичні рідини, та 5–7 тис. км, якщо про мінеральні.
Зазвичай процедуру радять проводити через кожних 10–15 тис. км пробігу. Але ця порада є актуальною для тих автомобілів, які експлуатуються в нормальних умовах. Чим вони гірші, тим частіше треба міняти олію та фільтри.
Кількість пробігу і тип масла, що використовується, — не єдині фактори, які визначають періодичність заміни рідини. Зважаємо ще й на вік автомобіля. Нова машина перші 5 – 7 тис. км. проходить обкатку, після якої рідину бажано замінити.
Процедура проводиться в обов'язковому порядку при купівлі старого автомобіля, навіть якщо продавець стверджує, що її проводили буквально вчора. Але в цьому випадку краще звернутись до експертів. Спеціаліст проведе діагностику двигуна, визначить його стан та порекомендує, яка рідина підійде для цього вузла машини. Якщо двигун уживаного авто виявився у відмінному стані, все одно спочатку рекомендується часто міняти олію.
Рекомендації спеціалістів:
Двигун — провідна частина будь-якого автомобіля, цей вузол приводить транспортний засіб у рух. І щоб він раптово не вийшов з ладу, важливо своєчасно проводити його діагностику. Серйозну поломку двигуна простіше попередити, ніж потім усувати. Для сучасних автомобілів комп'ютерна діагностика є надійним способом не допустити несправностей двигуна.
Що включає комп'ютерну діагностику?
На сучасних автомобілях встановлені точні та чуйні електронні системи, які постійно контролюють роботу кожного вузла, збирають інформацію на бортовому комп'ютері. За вузли машини відповідають окремі електронні блоки керування. Кожен із них працює автоматично за встановленою програмою. Під час комп'ютерної діагностики механік підключається до електронної системи за допомогою спеціальних пристроїв та зчитує закодовану інформацію. Розшифровує її та розуміє, де шукати неполадку.
Після цього відбувається перевірка фізичних параметрів двигуна на основі отриманих даних. Одна виявлена несправність часто має кілька причин. Після закінчення процедур оцінюється обсяг роботи та вартість усунення несправностей.
Професійне обслуговування дизельних двигунів
Якщо ваш автомобіль обладнаний дизельним двигуном, у Бош Сервіс він буде у найнадійніших руках. Фахівці Бош Дизель Центр або Бош Дизель Сервіс виконають будь-які роботи від пошуку та усунення несправностей до ремонту дизельного автомобіля, дизельних систем та компонентів.
Ремонт дизельних двигунів
Висока потужність, швидкий розгін, мала витрата палива та низька пожежна небезпека — автолюбителі цінують дизельний двигун саме за ці характеристики. Його часто використовують для вантажівок, спеціальної техніки, для впевненої роботи яких важливо забезпечити високий коефіцієнт корисної дії силового вузла. Не менш популярним є такий двигун і у сфері виробництва легкових автомобілів. Однак переваги перед бензиновим мотором врівноважуються тим, що обслуговування дизеля помітно дорожче коштує. Виріб складний, профілактику та ремонт дизельних двигунів проводять тільки на спеціалізованих станціях майстра, які добре знаються на конструкціях та принципах роботи моторів цієї модифікації.
Основні види робіт під час обслуговування:
Незалежно від причин, через які власник дизельного авто звернувся на сервісну станцію, першим етапом буде комп'ютерна діагностика двигуна та інших систем автомобіля. На основі отриманих даних проводиться детальний огляд проблемного вузла, що дозволяє з'ясувати причину поломки. Після цього майстер визначає обсяг, час та вартість робіт. Ці нюанси узгоджуються з клієнтом, після чого машина йде на ремонт.
Найчастіше проводяться такі роботи:
• заміна розпилювачів дизельних форсунок, плунжерних пар, ремонт насос-форсунок;
• ремонт або заміна фільтрів сажі;
• ревізія всієї дизельної системи.
Іноді виявляються й інші, приховані неполадки. Про них майстер попереджає клієнта та погоджує з ним завдання усунення виявлених проблем.
Заміна повітряного фільтра двигуна
Робота двигуна внутрішнього згоряння неможлива без повітря, але для нормального його функціонування потрібне повітря очищене, без домішок та дрібних частинок. Саме тому на автомобільні двигуни встановлюється один, або навіть кілька повітряних фільтрів. Крім участі в роботі ДВС, він глушить шум, що поширюється по впускному тракту від повітря, регулює температуру горючої суміші.
Однак згодом будь-який фільтр забивається, що знижує обсяги повітря, що подається (в ідеалі на літр палива потрібно 15 літрів повітря). Це провокує збої у роботі двигуна: не запускається, нерівномірно працює тощо. Крім цього, засмічена паливна суміш не до кінця згоряє, у вихлопних газах з'являються небезпечні домішки. Іноді проста заміна повітряного фільтра дозволяє усунути зазначені проблеми.